ارتباط با ما
021-91035793
گارانتی خدمات طلایی سونی - خدمات طلایی سونی

گارانتی خدمات طلایی سونی

برند سونی، با گام برداشتن در مسیر توسعه و رشد، آمیختگی هنر و دانش، طراحی بی همتا و تعامل بدون توقف با مخاطبان، تلاش دارد تا بهترین خرید را برای شما به ارمغان آورد. خدمات طلایی سونی، به عنوان یکی از برترین نمایندگی های فروش محصولات برند سونی، کارت گارانتی معتبر خود را برای محصولات ارائه می دهد. به این طریق می توانید آسوده خاطر به خرید محصولات خانگی و صوتی و تصویری بپردازید و بی نهایت امکانات و زیبایی را دریافت کنید. این گارانتی از برند اصل سونی به مخاطبان عزیر تقدیم می شود. شرایط گارانتی و مواردی که شامل آن خواهند شد را در ادامه مرور خواهیم نمود.

بدون مرز خرید کنید

اصل بودن کارت گارانتی با توجه به اطلاعات درج شده بر روی آن به سادگی امکان پذیر است. امروز کاربران سونی می توانند به سادگی از طریق آنلاین شاپ ها و نمایندگی های سونی اقدام به خرید کنند. در هنگام خرید حضوری و یا اینترنتی، کارت گارانتی به شما ارائه خواهد شد. باید با دقت توجه کنید که اطلاعاتی چون شماره سریال محصول، نوع محصول و تاریخ اعتبار کارت گارانتی بر روی کارت ذکر شده باشد. کافی است تا این اطلاعات را با مندرجات روی کارتن تطبیق دهید. در صورت وجود تناقض به این مورد رسیدگی خواهد شد. گارانتی معتبر سونی، خدمات تامین کالا، تامین قطعات، تامین لوازم یدکی و ارائه منحصر ترین سرویس ها را برای کاربران در نظر دارد. طی سال های اخیر گارانتی خدمات طلایی سونی، با کسب اعتماد مشتریان و ارائه خدمات صادقانه و تخصصی، توانسته افتخارات ارزشمندی را کسب کند. مهم ترین افتخار ما توجه و اعتماد شما عزیزان است. برای آن که اوج زیبایی تکنولوژی را تجربه کنید، برند سونی و محصولات صوتی و تصویری؛ با طراحی کارآمد و بازدهی ایده آل همیشه می توانند بهترین انتخاب شما باشند.

گارانتی خدمات طلایی سونی کدام محصولات را ضمانت می کند؟

• تلوزیون
• ساندبار
• اسپیکر
• سیستم صوتی
تاریخ اعتبار گارانتی خدمات طلایی سونی از 18 ماه شروع می شوند و برای برخی محصولات افزایش می یابند. با خرید محصولات از نمایندگی سونی می توانید تمامی خدمات پس از فروش را با تمامیت ایده آلی تجربه کنید و نیاز های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن رفع نمائید. گارانتی خدمات طلایی سونی، شامل تمامی دسته بندی محصولات می شود و به صورت تمام و کمال طبق شرایط مشخص ارائه خواهد شد. گارانتی، مولفه ای ارزشمند برای کاربران است و تلاش می شود تا در برند سونی به بهترین شیوه در خدمت مخاطبان قرار گیرد.
کارت گارانتی خدمات طلایی سونی

شرایط گارانتی خدمات طلایی سونی چیست؟

1. کاربران عزیز باید کارت گارانتی اصل را برای برخورداری از خدمات ارائه دهند.
2. توجه داشته باشید که مراکز و شرکت های ارائه دهنده خدمات گارانتی سونی در صورت وجود خدشه و یا ناقص بودن کارت، از ارائه خدمات معذور خواهند بود.
3. عدم وجود برچسب هولوگرام و یا تناقض در اطلاعات کارت و مدل دستگاه ما را از ارائه خدمات باز می دارد.

چه مواردی شامل گارانتی خدمات طلایی نمی شوند؟

• آسیب ها و صدمات ناشی از حمل و نقل دستگاه
• آسیب های ناشی از استفاده ی نادرست و اشتباه
• صدمات حاصل شده از نوسانات برق
• آسیب ناشی از آب خوردگی دستگاه
• ایجاد حوادث طبیعی
• شکستی محصولات
خواهشمندیم در صورت ایجاد آسیب هایی که شامل گارانتی می شوند، پیش از اقدام شخصی در راستای تعمیر محصول، با مشاوره گارانتی خدمات طلایی سونی تماس حاصل فرمائید. در صورتی که تغییر و دستکاری توسط کاربران در محصول ایجاد شده باشد، از ارائه خدمات معذور خواهیم بود.

آیا پنل یا صفحه نمایش شامل خدمات گارانتی می شود؟

آسیب های وارد شده به پنل شامل گارانتی می شود. و با بررسی توسط کارشناسان در جریان تعمیر و یا تعویض قرار خواهند گرفت. این نکته شامل محصولات مختلف با پنل های متفاوت خواهد بود.

کدام قطعات و لوازم شامل گارانتی نمی شوند؟

• بدنه
• کنترل
• باتری
• آدابتور
• لوازم جانبی
• نصب، راه اندازی و بروزرسانی نرم افزار

توجه داشته باشید:

برای استفاده از گارانتی خدمات طلایی سونی، به نمایندگی های مجاز و معتبر مراجعه نمائید. از بردن دستگاه آسیب دیده نزد تعمیرکاران خارج از شرکت خودداری کنید. هم چنین توجه داشته باشید که گارانتی خدمات طلایی سونی، هیچگونه مسئولیتی در قبال تعویض دستگاه خراب و حمل دستگاه به تعمیرگاه، تحویل در محل و تعمیر نخواهد داشت.

همچنین تنها از طریق وب سایت خدمات طلایی سونی و صفحه استعلام گارانتی می توانید از شرایط گارانتی خود مطلع شوید.

شرکت خدمات طلایی سونی

ما همواره تلاش داریم تا شما کاربران گرامی، نیاز های خود را در کوتاه ترین زمان و به مدرن ترین شیوه ها دریافت کنید. در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات داشتید، می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمائید. شرکت با در اختیار داشتن بانک جامع از قطعات و لوازم یدکی محصولات برند سونی، در پارت نامبرهای مختلف، اقدام به سرویس محصولات تحت گارانتی با قطعات اورجینال شرکتی می نماید.