ارتباط با ما
021-91035793
درباره خدمات طلایی سونی - خدمات طلایی سونی

درباره ما

نام سرشناس سونی، دهه های متوالی در میان برترین برند های تولید کننده محصولات متنوع، با پیروی از تکنولوژی مدرن بوده است. تجربه‌ی هیجان، زیبایی و زندگی مدرن، برای آن که هر لحظه را به خاطره ای جاویدان مبدل نمود با محصولات صوتی و تصویری سونی رنگ و بویی ماورایی دارد. امروز این برند درخشان با تاریخچه ای سرشار از افتخار، به وسیله نمایندگی های معتبر خود در تمامی جهان به دست مخاطبان و علاقه مندان خود رسیده است. محصولات برند سونی، برای مدتی طولانی نمونه ای از طراحی با بهترین کیفیت در متریال بوده است.

خدمات طلایی سونی در حوزه فروش محصولات خانگی و محصولات صوتی و تصویری، الگوی برند های مطرح جهان بوده است. برند معتبر و پیشگام سونی، همواره تلاش نموده است در راستای ارائه خدمات به مخاطبان خود، از استاندارد های بین المللی پیروی کند. این برند ژاپنی، با به کار گیری دانش متخصصین زبده و مهارت مهندسین خود، به تجهیزات پیشرفته دست یافته است. پیشرفت های تکنولوژیک برند سونی سبب شده اند تا در کوتاه ترین زمان، ایراد های وارده در خدمات ما بروز پیدا کنند.

با توجه به ایجاد تحول در الگوهای خرید محصولات در نیم قرن اخیر، بر آنیم تا تمامی نیاز های مخاطبان را در بستر اینترنت قرار دهیم. نیاز های جوامع در حال رشد و آنالیز آن ها به وسیله برند سونی، این احساس را در ما ایجاد نموده است تا به شیوه های متداول امروز محصولات خود را به فروش برسانیم. امروز تمامی مخاطبان امکان دریافت خدمات فروش و خدمات پس از فروش را از طریق اینترنت در اختیار دارند.

برند سونی، پیشرو در طراحی محصولات با زیبایی شناسی منحصر خود بوده است و در طول تاریخ ارائه خدمات خود، به عنوان برندی معتبر و نوآور شناخته شده است. محصولات برند سونی، حاصل تلاش نوابغ حوزه تکنولوژی و طراحی صنعتی هستند. و دسترسی به این محصولات در بستر آنلاین شاپ ها و نمایندگی های فروش معتبر ممکن شده اند.

خدمات طلایی سونی

محصولات سونی، پس از سال ها تجربه و به کارگیری دانش روز، همواره برای رشد جمعی و فردی متخصصان خود تلاش می کند. نمایندگی خدمات طلایی سونی، استراتژی های نوآورانه ای را به کار گرفته است تا برترین خدمت را در میان رقبا ارائه دهد.
محصولات تحت گارانتی نمایندگی سونی:
• تلویزیون
• سیستم صوتی
• ساندبار
• اسپیکر
این محصولات تماما از برند اصلی سونی هستند و در خدمات طلایی سونی، به صورت اورجینال در اختیار علاقه مندان عزیز قرار دارند. هم چنین شرکت تلاش می کند تا به بهترین شیوه، پاسخگوی تلفنی و اینترنتی مخاطبان خود باشد. بر این اساس با فعالیت در رسانه، شبکه های اجتماعی و پلتفرم های مختلف، در تمامی ساعات شبانه روز برای ارائه اطلاعات به مخاطبان آماده خواهیم بود. همانطور که پیش از این نیز گفته ایم، محصولات نامبرده در صورت ایراد و نقص در قطعات، قابلیت تعمیر و تعویض را؛ با توجه به بانک قطعات برند اصلی خواهند داشت.

تمرکز خدمات طلایی سونی

تمامیت ذهن متخصصان و مهندسین ما، بر گسترش خدمات و بهبود شرایط فروش در جهان مدرن امروز است. برند سونی، چهره ای مشهور در جهان و به ویژه در میان سرزمین های آسیایی است. به گونه ای که این برند را بزرگ ترین ارائه دهنده خدمات و محصولات صوتی و تصویری در آسیا می دانند. این برند محبوب، دارای ویژگی هایی چون قیمت بسیار مناسب در کنار امکانات تخصصی و طراحی بی نظیر است. سونی در سال 1945 تاسیس شده است و تا به امروز در رده بندی های مختلف جایگاه ایده آلی کسب نموده است.

سونی، در آرزوی سلامت محیط زیست

طراحی محصولات سونی با بهبود کیفیت، این روند را در پی گرفته است تا کمترین میزان انرژی مورد نیاز صرف شود. مصرف بهینه انرژی در بهبود سلامت طبیعت و کاهش گرمایش جهانی ارزش بسیاری دارد. کاهش آثار منفی و مخرب تکنولوژی اصلی پر اهمیت در طراحی محصولات این برند بوده است. خدمات طلایی سونی تلاش دارد تا این برند منحصر را در اختیار شما قرار دهد تا لذت استفاده از محصولات ناب و با کیفیت را به بهترین شکل تجربه کنید.
خدمات طلایی سونی:
• شرکت با در دست داشتن بانک جامع و منحصر از تمامی قطعات محصولات سونی، در پارت نامبر های مختلف اقدام به سرویس محصولات تحت گارانتی با قطعات اورجینال شرکتی می نماید.
• ارائه کارت گارانتی اصل و خدمات پس از فروش به صورت کامل.
• امکان استعلام آنلاین گارانتی خدمات طلایی سونی
• عیب یابی محصولات با تجهیزات پیشرفته.
محصولات خانگی سونی، پیشگام در طراحی، منحصر در خدمات، مقاوم و متنوع ترین به شمار می آیند. این محصولات تمامی مجوز ها و استاندارد های بین المللی و داخلی را دریافت نموده اند. امروز اعتبار نام سونی، به اندازه ی سال های بی شماری است که نوابغ و طراحان در پی خلق دوباره بوده اند. استفاده از محصولات برند پرآوازه ی سونی، به معنای خریدی با خیال آسوده خواهد بود. سونی همواره تولید محصولاتی با بازدهی بالا و مصرف کم را در دستور کار قرار داده است.

فروش مدرن، خدمات طلایی

نمایندگی فروش محصولات سونی، با فراهم نمودن محصولات اصل برند برای مخاطب، تلاش دارد تا احساسی شگفت از خرید را برای شما ایجاد کند. فضای فروشگاه و وب سایت با وسواس و دقت طراحی شده اند تا شما احساس کمبودی نداشته باشید. مشاوره ی کامل و معرفی محصولات به بهترین شیوه توسط مسئولان این بخش به انجام می رسد. شما عزیزان این امکان را دارید که از طریق تماس، تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید. ما همواره نه تنها تلاش می کنیم تا به جهان فروش مدرن پای بگذاریم، بلکه سعی داریم تا در این مسیر پیشرو باشیم. بنابراین با خاطری آرام و ذهنی بی تنش، گام در این بستر امن بگذارید و از سلامت خدمات و محصولات اطمینان داشته باشید. با خرید از خدمات طلایی سونی، یقین حاصل نمائید که محصول شما اصل خواهد بود.

درباره خدمات طلایی سونی

خدمات رو به رشد

خدمات طلایی سونی، به عنوان یکی از برترین نمایندگی های فروش محصولات برند سونی، امروز در جایگاهی ایستاده است تا نیاز مخاطب خود را به طور کامل رفع سازد. در این راستا لیست محصولات و خدمات رو به تکامل دارند و امکانات فروش توسعه خواهند یافت. برای آن که یک خرید آرامش بخش را تجربه کنید، به یک عمر تلاش ما اعتماد کنید.

در جهانی نوین، از محصولات نوین لذت ببرید

ایده هایی که روزی در ذهن های خلاق آفریده شده اند، امروز رنگ واقعیت را تجربه می کنند. در جهان امروز، لذت بردن از لحظه های زندگی تنها در تفریحات ساده خلاصه نمی شود. تماشای یک اثر سینمایی با کیفیت اصل، می تواند ساعاتی جذاب برای یک خانواده باشد. ما جهانی را تصور می کنیم که شنیدن موسیقی موتزارت در هر خانه ای، با بالاترین کیفیت امکان پذیر باشد. با خرید از خدمات طلایی سونی، چشم اندازی خاص از زندگی در انتظار شما خواهد بود. رشد نیاز های بشر، به رشد های بی شمار در عرصه تکنولوژی منجر شده است. تداوم خواسته ی مخاطبان، سبب شده است تا برند معتبری چون سونی، هرگز از پای نایستد و در آرزوی جهانی باشد که شنیدن یک شاهکار هنری در هر خانه ای امکان پذیر باشد. با بهبود کیفیت محصولات و ایجاد تعادل در هزینه ها، سونی برندی قابل دسترسی برای تمام مردم جهان خواهد بود. هر رنگی در تلوزین سونی جلوه ای رویایی خواهد داشت و هر صدایی جاویدان خواهد شد.

تنوع در محصولات برند سونی

جذاب ترین تمایز سونی با دیگر برند های بین المللی، تنوع فوق العاده بالا در تمامی محصولات است برای نمونه یکی از محبوب ترین محصولات سونی تلویزیون است که آوازه ای جهانی دارد. برخی از خاص ترین انواع آن از جمله؛ تلوزیون oled سونی، تلوزیون فول اچ دی، تلوزیون 4k، تلوزیون 3 بعدی و تلوزیون ال ای دی سونی هستند. همچنین متناسب با متراژ محیط کار یا محیط زندگی خود، بهترین اندازه برای شما طراحی شده است. از انواع تلوزیون های 32 اینچ، 40 اینچ، 55 اینچ و 75 اینچ تا تلویزیون های فول امکانات 100 اینچ برای شما عزیزان آفریده شده اند. این محصولات فضای زندگی شما را آراسته می سازند و اوقات فراغت جذاب تری برای شما و خانواده تان رقم می زنند. باور کنید که سونی بهترین انتخاب شما خواهد بود.